verjaardag - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Maxim Faaij - WaarBenJij.nu verjaardag - Reisverslag uit Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil, Frankrijk van Maxim Faaij - WaarBenJij.nu

verjaardag

Blijf op de hoogte en volg Maxim

16 Juni 2015 | Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

ik was aan het werk en er werd gebeld dat we konden eten. Ik liep naar de eet tafel op de buitenplaats en daar zag ik opeens een maatje van mij zitten. en om de hoek stonden opeens mijn ouders daar en ik was heel blij op die te zien! ik kreeg die middag vrij om met mijn ouders mee te gaan. zaterdag 13 juni was ik jarig. ik heb in het hotel waar mijn ouders zaten geslapen en zijn die dag eerst wat gaan ontbijten en toen naar Sarlat gegaan en toen naar Monpazier. zondag middag kwam ik weer terug op de camping. toen ik aankwam op de camping was er een enorme boom omgevallen in het zwembad dus ik kon meteen weer aan het werk. zondag 21 juni is er een feest in Sarlat we gaan daar heen met een aantal mensen van de camping en stagiaires van onze school die vorig jaar stage hebben gelopen hier. de laatste 2 weken van de stage gaan in we gaan er nog een feest van maken maar vinden het ook niet vervelend weer naar huis te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil

Maxim

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 1602

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 03 Juli 2015

Mijn eerste buitenlandstage

Landen bezocht: