laatste week en feest - Reisverslag uit Fossemagne, Frankrijk van Maxim Faaij - WaarBenJij.nu laatste week en feest - Reisverslag uit Fossemagne, Frankrijk van Maxim Faaij - WaarBenJij.nu

laatste week en feest

Blijf op de hoogte en volg Maxim

27 Juni 2015 | Frankrijk, Fossemagne

de laatste week is al in gegaan en vorige week heb ik een feest gehad in Sarlat. de laatste weken zijn heel snel gegaan voor mijn gevoel. er komen nu steeds meer mensen want over 2 weken begint het hoog seizoen. er moet nog best veel werk gedaan worden voordat alle mensen komen. ik heb de tenten in orde gemaakt alle leidingen gegraven en elektriciteitsraden vastgemaakt. 3juli gaan we weg en maandag gaan Zyan, Gio en ik naar perigeaux om de laatste dingen te kopen. we hebben ook muziek avond gehad ik was toen de barman. de laatste paar dagen gaan we nog wat werk doen om alles af te krijgen en dan gaan we alweer naar huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Fossemagne

Maxim

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 611
Totaal aantal bezoekers 1603

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 03 Juli 2015

Mijn eerste buitenlandstage

Landen bezocht: